Wat heeft dit beleidsdoel gekost?
Verkenningen naar en regionale programma’s over een goede bereikbaarheid per fiets, openbaar vervoer en auto in een gezonde en verkeersveilige omgeving zijn uitgevoerd met daarbij monitoring van het mobiliteitsprogramma en indicatoren | Rekening 2020 | Primaire begroting 2021 | Bijgestelde begroting 2021 | Rekening 2021 | Verschil |
---|---|---|---|---|---|
Personeelslasten | 398 | 1.244 | 1.289 | 1.345 | -56 |
Materiële lasten | 4.311 | 15.380 | 4.409 | 3.261 | 1.148 |
Subsidies | 1.225 | 0 | 3.491 | 4.452 | -961 |
Totaal Lasten | 5.933 | 16.624 | 9.189 | 9.058 | 131 |
Baten | 217 | 0 | 0 | 96 | -96 |
Totaal Baten | 217 | 0 | 0 | 96 | -96 |
Saldo van baten en lasten | 6.150 | 16.624 | 9.189 | 9.154 | 35 |