Wat heeft dit beleidsdoel gekost?
OV-reizigers zijn tevreden en het openbaar vervoer is efficiënt ingericht | Rekening 2020 | Primaire begroting 2021 | Bijgestelde begroting 2021 | Rekening 2021 | Verschil |
---|---|---|---|---|---|
Personeelslasten | 7.648 | 5.860 | 6.058 | 6.303 | -245 |
Kapitaallasten | 12.232 | 19.510 | 10.752 | 10.752 | 0 |
Materiële lasten | 43.824 | 38.497 | 34.307 | 34.327 | -20 |
Subsidies | 116.748 | 93.701 | 139.613 | 128.917 | 10.696 |
Totaal Lasten | 180.452 | 157.568 | 190.730 | 180.299 | 10.431 |
Baten | -61.293 | -22.871 | -70.878 | -73.447 | 2.569 |
Totaal Baten | -61.293 | -22.871 | -70.878 | -73.447 | 2.569 |
Saldo van baten en lasten | 119.159 | 134.697 | 119.852 | 106.852 | 13.000 |